4 תשובות
אני אישית חוקר לפני שאני רואה איזה אנימה כדי שאני לא אבזבז את הזמן שלי אז לא חושב שזה יכול לקרות לי, לא יזיק לשים אזהרות אבל אני חושב שבן אדם צריך לדעת למה הוא נכנס לפני.
ודרך אגב, אני חייב את השם של האנימה.
וואו ככ מצטערת אולי כדאי לך לפרוק על פסיכולוגית זה עושה רק טוב ובקשר לשאלה כן אני חושבת שצריך לרשום אזהרות
לרוב כותבים אזהרות לפני כל אנימה עושים הגבלת גיל.. אף פעם לא הקשבתי להגבלת גיל כי לפעמים מדרגים מעל 17+ בזמן שזה מתאים לילדים בני 12 .

אפשר לראות מה הסרט? מתחשק לי לראות את זה
(מופתעת בכלל שמפחדים מאנימות אימה,כי עושים אותה גרוע באנימה)
ראיתי blood c. את לא יכולה להביס אותי. ולא יודע אני וחברים שלי רואים אתרים שכורתים לאנשים את הראש עם סכין ורואים דם יוצא בין הנדירים