4 תשובות
את יכולה לעשות הכל
תמצאי תרפיה שתרגיע אותך, כל פעם שאת מרגישה חרא, תעשי משהו שמרגיע אותך.
אני למשל מנגנת בגיטרה או שומעת מוסיקה או יוצאת לסיבוב.
אל תוותרי, ואם את צריכה עזרה, את מוזמנת תמיד תמיד לשלוח לי הודעה :) 3>
אני למשל מנגנת בגיטרה או שומעת מוסיקה או יוצאת לסיבוב.
אל תוותרי, ואם את צריכה עזרה, את מוזמנת תמיד תמיד לשלוח לי הודעה :) 3>
לצאת לסיבוב זה טוב, בעיקר לסיבוב ריצה כשקר. לי זה ממש עוזר.
אפשר גם ללמוד אמנויות לחימה. קשה להסביר, אבל זה מאוד מרגיע.
לחילופין - ספורט.
אפשר גם ללמוד אמנויות לחימה. קשה להסביר, אבל זה מאוד מרגיע.
לחילופין - ספורט.
כמו שסנדי צ'יקס אמרה את יכולה תמיד להתייעץ איתי ואם אני לא עונה בארבע אז אענה בחמש. אני אישית כדי להירגע או הולכת לישון ואם יש לי אנרגיות יוצאת לרוץ קצת בשכונה אפילו סתם לצאת עם הכלבה שלי..
בקיצור אני בטוחה שתמצאי לעצמך את הדרך שלך גם אם זה לשמוע מוזיקה או לצעוק קצת לתוך כרית או אפילו לשטוף פנים ולישון וכל דבר שקורה גם אם זה שינויים גופניים גם אם זו אהבה או כל דבר תפני אליי בפרטי (מזהירה מראש אני לפעמים משנה את הביו שלי)
בקיצור אני בטוחה שתמצאי לעצמך את הדרך שלך גם אם זה לשמוע מוזיקה או לצעוק קצת לתוך כרית או אפילו לשטוף פנים ולישון וכל דבר שקורה גם אם זה שינויים גופניים גם אם זו אהבה או כל דבר תפני אליי בפרטי (מזהירה מראש אני לפעמים משנה את הביו שלי)