זה פשוט שובר אז רבתי עם החברה הכי טובה לשעבר,שהיא גם האקסית שלי , היא התחילה לרדת עליי , להגיד שאני הכי רעה שיש , שבגללי היא נכנסה לדיכאון , שאני
פוגעת בה , שהרסתי לה את החיים , שאני דוחה , שאני השטן , שאין לי חברים , שהיא לא רוצה שאני יהיה בחיים שלה , היא פשוט אמרה המון דברים ששברו אותי , היא יודעת שאני בתקופה לא טובה , והיא בכל זאת המשיכה , לעמותי , שאני בריבים אכזרית , הייתי יכולה להגיד המון המון דברים שיחזירו על מה שהיא עושה , אבל בחרתי שלא , כי אני יודעת שהיא גם בתקופה לא פחות משלי , שהיא נפגעת מכל דבר כמעט ולא רציתי שהמצב שלה יחמיר אז עצרתי , ונתתי לה לרדת עליי ולהשפיל אותי ואחרי כמעט כל הודעה שלה אמרתי , "תפסיקי בבקשה .." אחרי כמה זמן שלחתי הודעה למישהי שפעם הייתה חברה טובה שלי (שכרגע היא החברה הכי טובה שלה) שאני מעדיפה שאני והיא נתרחק כרגע , כי אני פשוט לא במצב של לדבר עם אף אחד , היא לא היחידה ששלחתי לה את ההודעה הזאת , שלחתי לעוד , כי כבר קרה מצב שהתרחקתי בלי להגיד והיא חשבה דברים אחרים בגלל זה , אז העדפתי הפעם להגיד , השיחה הדרדרה לריב , וגם היא , ירדה עליי , וניסתה להשפיל , וכמובן , הילדה שרבתי איתה לפני , שהייתה האקסית שלי , הייתה לידה , ביחד עם בת דןדה שלה , בקיצןר יצא מצב שדיברתי עם שלושתם , שהם חושבות שאני חושבת שאני מדברת רק עם ילדה אחת , זאת שדיברתי דרך הטלפון שלה . אבל הם טעו , אני מכירה את הדיבור .. ובכל הודעה הוא השתנה , וכל שניה מחקה הודעות ושלחה אחרות.. שזה הזוי... גם ממנה ביקשתי להפסיק והיא לא הפסקה , אמרה לי להפסיק לצאת מסכנה ושאני מחפשת צומי , ואני.. לא מחפשץ צומי ואני לא יוצאת מסכנה.. הם לא יודעןת מה אני עוברת.. הם אומרות שאני אשמה במה שקרה ולא הן.. וזה פוגע... מה דעתכם..? מי אשם? מי יצא בסדר? מה דעתכם על זה בכללי