6 תשובות
שואל השאלה:
מה לכתוב אבל??
מה לכתוב אבל??
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת איך לנסח את זב
לא יודעת איך לנסח את זב
אנונימית
תגידי שאת רוצה לדבר איתה ולבדוק אם יש מה לתקן בקשר שלכם ואם לא אז לא
תכתבי לה שאת רוצה להיפגש כדי לדבר על המצב ביניכם ואם אתן עדיין חושבות שזה יעשה לכן טוב להישאר חברות
בעיקרון מה שההיא למעלה אמרה
למרות שלפי איך שאת מתארת את זה זה נשמע כאילו היא משתמשת בזה כתירוץ
בעיקרון מה שההיא למעלה אמרה
למרות שלפי איך שאת מתארת את זה זה נשמע כאילו היא משתמשת בזה כתירוץ
שואל השאלה:
כן אבל איך? אנחנו בריב אנחנו לא מדברות מה פתאום אני ישלח לה בואי ניפגש? אני לא יודעת מה לרשום בגלל זה שאלתי
כן אבל איך? אנחנו בריב אנחנו לא מדברות מה פתאום אני ישלח לה בואי ניפגש? אני לא יודעת מה לרשום בגלל זה שאלתי
אנונימית
תיפגשו ותדברו
באותו הנושא: