7 תשובות
בכלל בכלל לא מוכנה
אני מרגישה הרבה פחות מוכנה חח, לא התחלתי להתכונן אפילו ואין לי ממש מוטיבציה ללמוד כי אני ניגשת בגלל שלא קיבלתי ציון עדיין ולא כי הציון נמוך.
ואי חד משמעית לא.
הרבה יותר הייתי מוכנה למועד א
הרבה יותר הייתי מוכנה למועד א
הפוך
לא מוכנה בשיט
בהצלחה לנו :)
בהצלחה לנו :)
בכלל לא מוכנה, שוקלת לא לגשת (לא קיבלתי ציון)
אנונימית
שואל השאלה:
לא תפסידי שום דבר אם תיגשי, במילא לוקחים את הציון הגבוה. אולי את מרגישה לא מוכנה אבל בסוף תצליחי. ממליצה לך לגשת.
בהצלחה לכולם!
(:
לא תפסידי שום דבר אם תיגשי, במילא לוקחים את הציון הגבוה. אולי את מרגישה לא מוכנה אבל בסוף תצליחי. ממליצה לך לגשת.
בהצלחה לכולם!
(:
באותו הנושא: