תשובה אחת
כל הרעיון הוא למטב את המשקעים והחסכים (אם תבחר לקרוא לזה ככה) ולדעת להפיק את המיטב מהכלים שיש לך ולצמוח. אתה לא מוזר, אתה לא אאוטסיידר, אתה לא שנוא. אתה חווה חוויה מיוחדת, לאו דווקא לומר שאתה מיוחד. שים את הדברים האלה בצד ותנהל את החיים שלך כרגיל כמו שאתה יודע ותחשוב טוב יש לך עוד הרבה מה לחוות ואין טעם לחשוב בכלל אם אתה בדיכאון או לא. בכל אחד יש משהו יפה ותאמין לי שאף אחד לא מנסה לגרום לך להרגיש רע. זה מה שיפה, שכל אחד שונה בהוויתו. מאחל לך להצליח ולצמוח הכל בסדר !!
באותו הנושא: