כל מקום שאני הולכת אליו ויש שם בנות בגיל שלי אני מרגישה נידוי ולא שייכת זה מעציב אותי תמיד אני חושבת שאני אשמה המשך למטה
אני כן מנסה להתחבר אליהן אבל אחרי כמה זמן הן פשוט הולכות לשבת במקום אחר ואני נשארת בצד ואני לא יודעת למה ואני כן מדברת איתן נורמלי ואני תמיד חושבת ויושבת מה לא בסדר איתי וכנראה שאני אשמה בזה אבל אחרי שחשבתי על זה אני לא אשמה בכלום אני נחמדה לאנשים אני מדברת איתם רגיל אולי אני קצת שקטה לפעמים אבל אני כן מדברת גם. זה ממש מבאס אותי מה כבר עשיתי שגורם לבנות לנדות אותי ולהשאיר אותי לבד זה קורה לי כלכך הרבה גם בכיתה זה ככה גם בטיול שהלכתי עם אבא שלי והכרתי שם בנות ויום אחרי הן השאירו אותי לבד זה נמאס לי כלכך אני לא יודעת מה לא בסדר איתי נמאס לי להאשים את עצמי כבר נמאס לי להרגיש ככה יש מצב שזה בגלל שאני נפלתי על בנות לא נחמדות או משהו? תגידו לי מה לעשות