7 תשובות
אומרים לי לרוב
וכע אני חושב שאני נראת יפה
אנונימית
אומרים לי שהאף שלי יפה (;
אני תמיד אוהב להגיד לאנשים שהם נראים טוב..
להחמיא ולפרגן זה בחינם :)




למרות שלי בקושי אמרו את זה xd סליחה אני אשתוק
יוצא לי, זה מתחיל להיות ממש לא נעים.
בשנה האחרונה מאוד.
כולכם חיים בסרט
אנונימית
ביום יום פחות, אבל בחול אומרים לי את זה המון.
אני לא חושבת שבגלל המראה שלי, אלא בגלל התלתלים שלי שפחות רגילים לראות את זה בחול.