9 תשובות
שימי קרם בקטנה
שואל השאלה:
איך בכלל חלק מהימים הוא חלק מושלם וחלק ככה נוראי? זה ממש מוזר חחח
איך בכלל חלק מהימים הוא חלק מושלם וחלק ככה נוראי? זה ממש מוזר חחח
אנונימית
מאיפה אנחנו נדע
ממשש מזדהה
זה מהלחות
אני מזדהה איתך
חחח עדיף משלי אומנם הוא תמיד חלק ומתסדר מהר עם מסרק אבל הוא שומני ברמה קשה-.-
חחח זה עניין של לחות אם תתקלחי במים קרים ולא חמים זה ייתן לו יותר ברק ורכות ופחות נפח אחרי המקלחת, אם זה קורה כדאי לשים קרם או סרום בלי הרבה שומניות רק כדי שיספג ותוכלי להסתרק ולסדר
גם לי קורה הכל טוב, לפני שבוע עשיתי קצוות וכל השיער התיישר לי, פשוט פעם בחודש תעשי קצוות והשיער יהיה לך חלק בלי הקצוות המשתפלים, חוץ מזה זה ממש בריא לשיער ומעודד גדילה וזה נראה יותר אסתטי לשיער שהוא באותו קו
באותו הנושא: