5 תשובות
שימי קרח
שואל השאלה:
^^אני לא שותה כדורים...
ועוד משהו אין לי שם אדום או נפיחות פשוט ממש כואב לי ואני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
תנסי בכל מקרה לקחת כדור
כי אם זה בלתי נסבל למה להמשיך לסבול יותר
שואל השאלה:
אני מסבירה לך שאני לא יכולה כי אחד אני לא יודעת איזה דבר שני אסור לי לשתות כדורים..
אנונימית
תתקשרי למדא ותשאלי אותם מה לעשות
באותו הנושא: