8 תשובות
כי אם אני לא אוכל את אלו אני יכולה למות אני לא צוחקת .. אני צמחונית כבר 3 וחצי שנים והברזל שלי ברצפה עד לפני לא מזמן לא יכלתי לתפקד בגלל זה
כי צמחונים רק לא אוכלים בשר
וטבעונים לעומת זאת לא אוכלים בכלל דברים מן החי
וטבעונים לעומת זאת לא אוכלים בכלל דברים מן החי
אנונימית
שואל השאלה:
^
אבל אם זה מתוך רחמים לחיות אז גם ביצים זה מתרנגולות אז..
^
אבל אם זה מתוך רחמים לחיות אז גם ביצים זה מתרנגולות אז..
אנונימית
מי שרוצה הוא טבעוני ומי שרוצה הוא צמחוני זו בחירה של כל אחד.
אבל יש כאלה שלא יכולים לצרוך חלבון מדברים אחרים והם צורכים את זה מביצים גבינות וכו כי אם לא אז הבריאןת שלהם בסכנה.
אבל יש כאלה שלא יכולים לצרוך חלבון מדברים אחרים והם צורכים את זה מביצים גבינות וכו כי אם לא אז הבריאןת שלהם בסכנה.
אני צמחונית בגלל שאני לא אוהבת בשר
אבל בכללי יש כאלה שזה גם מסיבות בריאותיות
אבל בכללי יש כאלה שזה גם מסיבות בריאותיות
אנונימית
כי אז נהיה טבעונים
צמחונים לא אוכלים דגים, אנחנו לא פסקטריאנים, כמה פעמים צריך להגיד את זה?
ויש כמה סיבות:
-חלק מאמינים שניתן להשיג חלב וביצים בלי לפגוע בפרות ותרנגולות ואפילו שתעשיית החלב והביצים לא פוגעים בהם. חלק מאמינים שאמנם בתעשייה הגדולה הם כן סובלים, ממקורות אורגנים או המתויגים כחוות חופש הם לא. למרות שבמציאות זה לא כך...
-חלק לא צמחונים ממניעים אידיאולוגים, חלק ממניעים אסטטים, חלק בריאותיים, חלק פשוט לא אוהבים בשר ויש סיבות רבות אחרות...
-חלק מהצמחונים כן שואפים להפוך לטבעונים והם פשוט עדיין לא במצב שבו הם מסוגלים לשנות לגמרי את תזונתם ולוותר על חלב וביצים
- חלק היו רוצים להפוך לטבעונים אבל לא מאמינים שהם מסוגלים בכלל
-חלק לא הופכים לטבעונים מטעמי בריאות, הם לא יכולים להמנע ממוצרים מהחי לגמרי אבל לפחות לא לאכול בעלי חיים. זה יכול להיות בגלל אנמיה או בעיה רפואית אחרת המונעת מעבר מלא לטבעונות.
אז יש הרבה סיבות
ויש כמה סיבות:
-חלק מאמינים שניתן להשיג חלב וביצים בלי לפגוע בפרות ותרנגולות ואפילו שתעשיית החלב והביצים לא פוגעים בהם. חלק מאמינים שאמנם בתעשייה הגדולה הם כן סובלים, ממקורות אורגנים או המתויגים כחוות חופש הם לא. למרות שבמציאות זה לא כך...
-חלק לא צמחונים ממניעים אידיאולוגים, חלק ממניעים אסטטים, חלק בריאותיים, חלק פשוט לא אוהבים בשר ויש סיבות רבות אחרות...
-חלק מהצמחונים כן שואפים להפוך לטבעונים והם פשוט עדיין לא במצב שבו הם מסוגלים לשנות לגמרי את תזונתם ולוותר על חלב וביצים
- חלק היו רוצים להפוך לטבעונים אבל לא מאמינים שהם מסוגלים בכלל
-חלק לא הופכים לטבעונים מטעמי בריאות, הם לא יכולים להמנע ממוצרים מהחי לגמרי אבל לפחות לא לאכול בעלי חיים. זה יכול להיות בגלל אנמיה או בעיה רפואית אחרת המונעת מעבר מלא לטבעונות.
אז יש הרבה סיבות
אנונימי
לעבור לטבעונות זה קשה, אני מחכה כבר להיות טבעוני אני נותן לזה אבל עוד קצת זמן
באותו הנושא: