13 תשובות
לאריה אין אנטיליגנציה להחליט להחליף אץ
התזונה שלו, זה לא נשלט היצר לטרוף אצלו.
אצלנו כן, אנחנו יכולים להחליט מה לאכול.
התזונה שלו, זה לא נשלט היצר לטרוף אצלו.
אצלנו כן, אנחנו יכולים להחליט מה לאכול.
בני אדם בכלל היו צמחונים בהתחלה.. כן זה נשמע מצחיק אבל זאת האמת
(מינוסים..)
(מינוסים..)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל בטבע שלנו אנחנו חיבים לאגול בשר. יש בזה ויטמנים חשובים לגוף שלנו
אבל בטבע שלנו אנחנו חיבים לאגול בשר. יש בזה ויטמנים חשובים לגוף שלנו
אנונימית
^ אני לא צמחונית אבל יודעת את זנ
אנונימית
חיות בטבע הן חיות טרף, אין להם ממה תתקיים חוץ מחיות אחרות.
בני אדם לא חיות טרף , יש להם עוד מלא מאכלים שאיתם יכולים להתקיים , זה ההבדל
בטבע החיה רבע אוכלת את הטרף
בבתי בו חיים וכל זה
משהחייה נולדת היא עוברת סדרת התעללויות וזוועות עד שגוזרים לה את הדין והורגים אותה
אז כן יש הבדל
בני אדם לא חיות טרף , יש להם עוד מלא מאכלים שאיתם יכולים להתקיים , זה ההבדל
בטבע החיה רבע אוכלת את הטרף
בבתי בו חיים וכל זה
משהחייה נולדת היא עוברת סדרת התעללויות וזוועות עד שגוזרים לה את הדין והורגים אותה
אז כן יש הבדל
כן זה לא הייתה השאלה שלך^
ולא חייבים, אפשר להשיג את אותם ויטמנים באלטרנטיבות.
זה כמו לומר לאנשים שאלרגיים לחלב לשתות חלב כי יש בזה סידן
יש דרכים להשיג סידן בלי חלב גם
ולא חייבים, אפשר להשיג את אותם ויטמנים באלטרנטיבות.
זה כמו לומר לאנשים שאלרגיים לחלב לשתות חלב כי יש בזה סידן
יש דרכים להשיג סידן בלי חלב גם
ויטמינים שיש בבשר אפשר גם לאכול מן הצומח, ברזל דוגמא יש טחינה, שקדים ועוד..
אני אוכלת בשר
אני אוכלת בשר
שואל השאלה:
הבנתי אתם צודקים תודה ! ❤
הבנתי אתם צודקים תודה ! ❤
אנונימית
אני צמחונית מהסיבה שלא באלי לאכול חיות. אני מודעת לזה שזה בטבע אבל זה לא כל כך משנה לי. בכל מקרה אני לא צמחונית כזאת "חזקה" ולא אכפת לי אם אנשים אוכלים בשר לידי או משהו כזה
אז זהו, שחיות בתעשיית הבשר סובלות הרבה הרבה יותר מהחיות בטבע
אנונימי
מה שאנחנו עושים זה לא הטבע, אנחנו שוחטים הרבה יותר חיות משצריך ובצורה אכזרית
אנונימית
פרה כבש תרנגול וכו' הן בכלל לא חלק משרשרת המזון, הן חיות מבויתות שאין בטבע (כמו כלבים). תעשיית הבשר מרבה אותן בהתאם לביקוש, אם עוד אנשים אוכלים בשר עוד חיות צריכות לעבור חיים שלמים של סבל ולהישחט. אנחנו יכולים להשיג את כל הויטמינים בלי בשר, האריה יכול לעכל רק בשר.
אנונימית
בטבע האריה צד את האוכל בעצמו, זה שאת תלכי לסופר ותקני את הבשר שלו כבר מעובד ומלא חומרי הרדמה מסרטנים, זה לא טבעי.
ובתעשיות קורים דברים מזעזעים, מרבים את בעלי החיים עם המשפחות שלהם בכוח ויוצרים בעלי חיים בשביל הבשר שלהם. זה גם לא טבעי וזה הרבה פחות סבל לחיה שחיה חיים טובים עד שטרפו אותה מהר, מאשר מישהו שנולד במכלאות צפופות כאלה ועובר את כל הסבל הזה.
ואריה זו חיה טורפת. האמת שבן אדם לא. אין לנו טפרים או ניבים ענקיים, מבנה הלסת שלנו הוא של אוכלי צמחים. אנחנו חיה טבעונית כעקרון. בני האדם היו הרבה יותר בריאים וחזקים לפני שהתחילו לאכול חיות, וזה קרה בעידן הקרח כשלא היו צמחים ולא הייתה לנו ברירה אחרת. ואז זה הפך להרגל. בגלל זה אנחנו חייבים גם לאכול בשר אחרי שהוא חתוך ומבושל. אנחנו לא יכולים לאכול חיה ככה. אריה כן.
ובתעשיות קורים דברים מזעזעים, מרבים את בעלי החיים עם המשפחות שלהם בכוח ויוצרים בעלי חיים בשביל הבשר שלהם. זה גם לא טבעי וזה הרבה פחות סבל לחיה שחיה חיים טובים עד שטרפו אותה מהר, מאשר מישהו שנולד במכלאות צפופות כאלה ועובר את כל הסבל הזה.
ואריה זו חיה טורפת. האמת שבן אדם לא. אין לנו טפרים או ניבים ענקיים, מבנה הלסת שלנו הוא של אוכלי צמחים. אנחנו חיה טבעונית כעקרון. בני האדם היו הרבה יותר בריאים וחזקים לפני שהתחילו לאכול חיות, וזה קרה בעידן הקרח כשלא היו צמחים ולא הייתה לנו ברירה אחרת. ואז זה הפך להרגל. בגלל זה אנחנו חייבים גם לאכול בשר אחרי שהוא חתוך ומבושל. אנחנו לא יכולים לאכול חיה ככה. אריה כן.
באותו הנושא: