10 תשובות
להכיר חברים על ההתחלה
ומבחינה לימודית לא קשה
תנסי לתפוס לך כמה חברים שאת יודעת שהם יהיו איתך כי בכיתה ז כולם מתלהבים כזה
תהיי עצמך חבל שתהיי עם חברים שלא הטייפ שלך
להיות פתוחה לחברים חדשים ולזרום לבוא בחיוביות
לא לשפוט לפי מראה בסוף אלה שנראים ערסים הם הכי נחמדים עם לב זהב...
הטיפ הכי גדול ממישהי שעולה לכיתה י"ב - אל תתבאסי אם את לא מצליחה. כיתה ז לא משפיעה לך על כלום, החומר שמלמדים גם בכיתה ז לא יועיל לך בכלום. זה סתם חרטא אחד גדול והלוואי ומישהו היה אומר לי את זה כשאני הייתי בגילך. אל תילחצי. בהצלחה❤❤
שנה שעברה עליתי לכיתה ז השנה אני עולה לח.. הכל כרגיל אפילו טוב יותר מהיסודי.. אצלי זה כל בוקר מקבלים בחיבוק! אל תשתני שום דבר מעצמך!
תזכרי שכולם לחוצים כמוך אז תבואי עם ביטחון תאהבי את עצמך אל תתביישי להביע את הדעה שלך תיהיה נחמדה גם ו הכי חשוב תמצאי חברות אמיתיות
בתור מי שתכף מתגייס, תשקיעי בכיתה ז (כנל לגבי ח) יותר זמן בלהיות ולהכיר חברים מאשר ללמוד. בכיתה ט כן חשוב שיהיו ציונים טובים כדי שתגיעי למגמות ויחידות שאת רוצה, אבל תמיד תשתדלי לבלות
תרגעי, סתם מלחיצים בכיתה ו' כיתה ז' לא באמת כזאת קשה. תהיי מרוכזת בלימודים במיוחד במתמטיקה כי כל החומר של השנים הבאות מתבסס על החומר של כיתה ז'. אל תפחדי להכיר א.נשים ואל תפחדי להיות עצמך. והכי חשוב על תלחצי, הכל בסדר גם אם הציונים שלך פחות טובים זה לא סוף העולם ציונים זה לא הכל ותמיד יש את מחצית ב' לשפר, הכי חשוב שיהיה לך טוב מבחינה חברתית