3 תשובות
כיתה רגילה, עכשיו סיימתי אותה.. אשמח לפרט לך יותר בפרטי אם יש לך שאלות!
אבל בכללי לבוא בגישה חיובית!
להשקיע באנגלית ומתמטיקה אבל תכלס כל השאר זה שטויות
הדרישות של התיכונים הם לרוב לא גבוהות מדי ואם את הולכת לתיכון רגיל יש זיכוי טוב שפשוט תצטרכי עובר
אני לא אומרת לך להיכשל אבל לדעתי במקצועות שלט תלמדי עוד כמו גאוגרפיה או שלח או מה שזה לא יהיה אין טעם לקבל 99 ועדיף לצאת כי בתיכון צריך להשקיע
לא זה לא קשה זה רק חטיבה שתגיעי לתיכון תביני מה זה קשה
פשוט תעברי אותה רגיל