8 תשובות
אם כבר לבשר יש אסוציאציות לא טובות אבל אם אתה אומר...
לגיטימי...זו בסופו של דבר תחושה שמשודרת ע"פ עצם כלשהי ומה שאתה ו/החברה תופסת ממנו.
אבל למעשים שלך בנושא מן הסתם שיש לגיטימציה, זה ברור.
אבל למעשים שלך בנושא מן הסתם שיש לגיטימציה, זה ברור.
לא שזה לא בסדר, אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה, אבל מבחינתי זה סתם מוזר.
לא חושבת שזה יפריע למישהו ויגידו לך שזה לא בסדר... אתה זה שאוכל את האוכל שאתה קונה..
אבל לא מבינה את הבעיה רשום מה המרכיבים אני דווקא חושבת שמה שרשום שם יותר אמין ויותר טוב ממוצרים אחרים..
אבל לא מבינה את הבעיה רשום מה המרכיבים אני דווקא חושבת שמה שרשום שם יותר אמין ויותר טוב ממוצרים אחרים..
אתה משווה טבעונות לעובש? זה עצוב..
אתה לא צריך לתת לדעות של אנשים קיצוניים להרוס לך את הדעה כלפי אורח חיים שלם..
איזה אסוציאציה לא טובה יש לאוכל טבעוני ? זה שזה מהצומח ? רוב האנשים אוכלים את זה ..אז?
התווית הטבעונית היא בתכלס כדי שיהיה יותר קל לאנשים לזהות את המוצר כטבעוני בלי שהם יצטרכו לעבור פריט פריט ברשימת הרכיבים . וזה הגיוני לגמרי כמובן. זה לא אומר ששני אנשים שחיים בתזונה שונה לא יכולים להינות מאותו המאכל בגלל תווית.
אתה לא צריך לתת לדעות של אנשים קיצוניים להרוס לך את הדעה כלפי אורח חיים שלם..
איזה אסוציאציה לא טובה יש לאוכל טבעוני ? זה שזה מהצומח ? רוב האנשים אוכלים את זה ..אז?
התווית הטבעונית היא בתכלס כדי שיהיה יותר קל לאנשים לזהות את המוצר כטבעוני בלי שהם יצטרכו לעבור פריט פריט ברשימת הרכיבים . וזה הגיוני לגמרי כמובן. זה לא אומר ששני אנשים שחיים בתזונה שונה לא יכולים להינות מאותו המאכל בגלל תווית.
אני לא רואה מה קשור עובש לטבעוני, זה רק אומר שאין בזה בשר, ביצים, חלב או דבש באוכל.
אבל תעשה מה שאתה רוצה, לא אכפת לי מה אתה קונה.
אבל תעשה מה שאתה רוצה, לא אכפת לי מה אתה קונה.
אנונימי
הרגע הזה שאני צמחונית:
זה מגוחך
באותו הנושא: