8 תשובות
לא לומדת אין לי כוח אבל אני אגש
כן, יש טעם ללמוד
אני ניגשת, אני פשוט אענה על שאלות בגרות וכו, לא משהו מיוחד
ניגשת
לא לומדת
לא לומדת
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
אני אלמד
התכוונתי שלא התחלתי עדיין
התכוונתי שלא התחלתי עדיין
כן אני לומדת, מומלץ ללמוד כדי לא לעשות סתם עוד פעם בגרות, אלא באמת לשפר. אז כדאי להתמקד במה שהתקשית בו במועד א'
ניגשת, ברור שלומדת.
באותו הנושא: