4 תשובות
לא
אנונימי
בתקופה הזאת כן, אף אחד לא יוצא מהבית
לא
אני לא יצאתי 7 חודשים אז יחסית כן זה נורמלי גם עכשיו עם הקורונה
אנונימי
באותו הנושא: