11 תשובות
לא
כמה יחידות? אם זה 5 או 4 זה נראה לי מיותר
אם עשית 4 יחל או 5 אז זה ציון מדהים ואין לך מה לגשת למועד ב
לא זה מעולה
שואל השאלה:
זה שלוש יחידות
זה שלוש יחידות
אנונימית
אז תיגשי למועד ב כי את יכולה להוציא 100
זה הסופי שלך או כמה שקיבלת בבגרות?
זה ציון מעולה אבל אם את מרגישה שאת יכולה להוציא יותר ולא אכפת לך ללמוד כמה ימים ולגשת אין לך מה להפסיד.
(:
זה ציון מעולה אבל אם את מרגישה שאת יכולה להוציא יותר ולא אכפת לך ללמוד כמה ימים ולגשת אין לך מה להפסיד.
(:
שואל השאלה:
סופי
סופי
אנונימית
הייתי מנסה שוב אבל לא שזה כזה קריטי תכלס
איזה שאלון ב3 ?
שואל השאלה:
לא זוכרת
לא זוכרת
אנונימית
באותו הנושא: