8 תשובות
כן במילא לוקחים את הכי גבוה אז אין מה להפסיד
תלוי איך הלך לך ואם אתה מרגיש שאתה רוצה וצריך לשפר.
לי אישית הלך סבבה אבל אני אגש בכל זאת למועד ב.
(:
לי אישית הלך סבבה אבל אני אגש בכל זאת למועד ב.
(:
כן.
אנונימי
בוודאי. גם אני עושה ככה, עדיף.
אנונימי
כן
אנונימי-לא מצחיק
אנונימי-לא מצחיק
כן אין מה להפסיד כי בכל מקרה לוקחים את ההכי גבוה
לא, תגש למועד ב' בלשון
אנונימי
אגב לא בהכרח יפרסמו את זה אחרי המועד ב, שמעתי שמישהו דיבר עם דויד גל המנהל אגף בחינות ודויד אמר שהם עדיין מתאמצים להספיק לבדוק בזמן...
באותו הנושא: