8 תשובות
כולם עושים צו ראשון בכיתה יא. מי שמקבל בכיתה י צריך למלא טופס ולדחות את הצו לכיתה יא.
י"א בגיל 17
כאילו קיבלתי זימון בי'
ודחיתי לי"א כי הייתי בי'
כאילו קיבלתי זימון בי'
ודחיתי לי"א כי הייתי בי'
עשיתי ביא ,16.5 ככה
יש לי עוד בערך שבוע, אני עוד חודשיים 17.
אנונימית
קיבלתי זימון בערך בגיל 16.5 ועשיתי בגיל 16 ועשרה חודשים בכיתה יא
יא, עשיתי לאחרונה והייתי אמורה לפני הקורונה באפריל אבל אז התחיל בלאגן וסגר אז דחו לי מלא.
בתכלס הייתי אמורה לעשות צו ראשון בגיל 16.7 כזה אבל בסוף עשיתי אותו בגיל 17
בתכלס הייתי אמורה לעשות צו ראשון בגיל 16.7 כזה אבל בסוף עשיתי אותו בגיל 17
אני סיימתי י ואני בן 16 ועוד לא קיבלתי הזמנה לצו ראשון so.... כנראה שאני אעשה ב יא
עשיתי בתחילת כיתה יא (אוקטובר)
באותו הנושא: