4 תשובות
חחח כן זה די חבל שלא זוכים לתהילה אבל לא נורא :)
כןןן
כל הזמןן
סיפור חיי. ובכללי תמיד לפני ששולחים תשובה יש את הלבט הזה אם לעשות על אנונימי
כןן
רוב הזמן