6 תשובות
לדעתי לרוסיה
אבל תכלס אי אפשר להכליל לכל אחד זה שונה
זה תלוי באדם עצמו.
אני אישית הרבה פעמים מרגישה יותר רוסיה, אבל אני מכירה הרבה שמגדירים את עצמם כישראלים בלבד למרות שהמוצא שלהם רוסי.
אני אישית הרבה פעמים מרגישה יותר רוסיה, אבל אני מכירה הרבה שמגדירים את עצמם כישראלים בלבד למרות שהמוצא שלהם רוסי.
זה תלוי בבן אדם וכמה זמן הוא בארץ
אנונימית
לדעתי, השאלה לא צריכה להיות "רוסים או ישראלים *יהודים*", אלא פשוט "רוסים או ישראלים". והתשובה היא כמובן - תלוי.
בעלי הוא ישראלי לכל דבר ועניין. החברים שלו ישראלים. גם עם החברים הרוסים, הוא מדבר בעברית. זו שפת ברירת המחדל שלו.
לעומת זאת, ההורים שלו כנראה יותר רוסים.
בעלי הוא ישראלי לכל דבר ועניין. החברים שלו ישראלים. גם עם החברים הרוסים, הוא מדבר בעברית. זו שפת ברירת המחדל שלו.
לעומת זאת, ההורים שלו כנראה יותר רוסים.
אני רוסיה ואני מרגישה חיבור הרבה יותר עמוק עם ישראל, וככה גם החברים הרוסים שלי.
כמובן שזה תלוי אבל ממי שאני מכירה הם כן מרגישים ישראלים יותר, פשוט לרוב הם גם שומרים על מסורת רוסית (כמו שימור השפה שלא תמיד משתמר בעדות אחרות, או לחגוג חגים כמו נובי גוד שזה חג רוסי אזרחי).
כמובן שזה תלוי אבל ממי שאני מכירה הם כן מרגישים ישראלים יותר, פשוט לרוב הם גם שומרים על מסורת רוסית (כמו שימור השפה שלא תמיד משתמר בעדות אחרות, או לחגוג חגים כמו נובי גוד שזה חג רוסי אזרחי).
באותו הנושא: