11 תשובות
לא רק רוסים
זה יפה וחלק רואים את זה כקישוט לגוף
אנונימית
כנראה אוהבים את זה
רוב הרוסים, מה?
רוב הרוסים שאני מכיר לא עשו קעקועים
אין קשר למוצא... להרבה בארץ יש קעקועים ביניהם גם למזרחים, אירופאים, כולם מכולם...
שואל השאלה:
לכולם כזה בא להם ומתחשק להם , אבל מה שאני מתכוון שאיך זה שזה לרוב אצל רוסים...
אנונימי
הם אוהבים את זה
לחלק מהם זה מתחבר גם לקטע של השיער הארוך ומוזיקת הרוק,גיטרות וכו
זה לא נכון
אין לרוב העדה קשר לדת הם אוכלים חזיר לא שומרים שבת ולא מאמינים בה'
אנונימי
כי הם אנשים יותר badass
כי מתחשק להם
כי בא להם