6 תשובות
למה את מרגישה חרא?
הוא צריך להרגיש חרא.
זה שאת מעשנת לא אומר שאת עושה פוזות
ואל תדפקי חשבון לאף אחד
אפילו לא לו. ובמיוחד לא לתגובה כזאת של אנשים.
תעשי מה שבז*ן שלך ואל תתני הסברים לאף אחד.
הוא צריך להרגיש חרא.
זה שאת מעשנת לא אומר שאת עושה פוזות
ואל תדפקי חשבון לאף אחד
אפילו לא לו. ובמיוחד לא לתגובה כזאת של אנשים.
תעשי מה שבז*ן שלך ואל תתני הסברים לאף אחד.
ילדים,
זה פוזה די עם הפדיחה
זה פוזה די עם הפדיחה
אוי נו
דיי עם התגובות של הפוזה והפוזה שום פוזה
אני מעשנת ואני אפילו לא אומרת כמעט לאף אחד כי אני מעשנת בגלל שאני רוצה.
אין לי תמונה אחת עם סיגריה
נו באמת דיי עם זה
דיי עם התגובות של הפוזה והפוזה שום פוזה
אני מעשנת ואני אפילו לא אומרת כמעט לאף אחד כי אני מעשנת בגלל שאני רוצה.
אין לי תמונה אחת עם סיגריה
נו באמת דיי עם זה
זה בסדר לכולם יש הרגלים רעים, אבל זה שהוא חשב שאת לא טיפוס כזה רק מראה שאין לך הרבה כאלו.
בתת מודע שלך יושב שאת גנגסטרית כי את מעשנת גם עם זה עם עצמך.
אחרת ההסבר היחיד שנשאר זה שהתמכרת לזה ואז בשני המקרים זה עצוב מאוד ועדיף לך להפסיק. מקסימום תמשיכי זה לא הגוף שלי
אחרת ההסבר היחיד שנשאר זה שהתמכרת לזה ואז בשני המקרים זה עצוב מאוד ועדיף לך להפסיק. מקסימום תמשיכי זה לא הגוף שלי
להפסיק לעשן...
האמת כואבת אבל השיניים הצהובות הסרטן ריאות הריח המסריח הכסף שכואב בארנק ובאופן כללי החלשלשות אופי הזאת תכאב לך יותר.
האמת כואבת אבל השיניים הצהובות הסרטן ריאות הריח המסריח הכסף שכואב בארנק ובאופן כללי החלשלשות אופי הזאת תכאב לך יותר.
באותו הנושא: