7 תשובות
יכול להיות שהוא קינא או פחד עלייך
תשאלי אותו למה הוא עשה את זה ותדברי איתו על זה
הוא דואג לך תעריכי את זנ
פשוט אל תספרי לו יותר...
שואל השאלה:
הוא שאל למה אני לא יורדת בבית כרגיל לא לספר זו לא אופציה
אנונימית
הוא דאג לך
וזה שהוא לא סיפר שאת עם ידיד זה אומר שלפחות הוא לא רצה שתסתבכי יותר עם ההורים
אולי הוא מאוהב בך
שואל השאלה:
לא הוא גדול ממני
אנונימית