התחברות
הרשמה
אם מישהי אמרה לי "אני שמחה שיש לי אותך" זה אומר משהו או פרינדזון?
22 ביולי 2020, 21:18
התאהבות
ידידות
friendzone
איך יודעים
קראש
2 תשובות
לא בהכרח, אי אפשר לדעת מזה
F
Fake angel
יכול להיות שזה יותר מפרינדזון אבל יכול להיות שזה ממש פרינדזון אי אפשר ממש לדעת
ח
חזירונית המזל
באותו הנושא:
אם מישהי אמרה לי שחם לה זה אומר שהיא רמזה על משהו אחר
מישהי אתיופית אמרה לי "נטיש טבדה" משהו כזה היום, זה משהו טוב?
עברתי ליד מישהי והיא אמרה חם לי, זה אומר משהו בנות?
מישהי מהכיתה שלי כתבה לי באינסטגרם יום אהבה שמח, נראה לכם שזה אומר משהו?
היום מישהי אמרה לי שהיא "משפפת" אותי וילדה אחרת, מה זה אומר?
מישהי אמרה שהיא רוצה לגלגל אותי מה זה אומר??
מה הייתם חושבים על מישהי ש99 אחוז מהזמן שרואים אותה מחייכת ושמחה
אמא שלי אמרה לי שהיא אוהבת אותי כלכך והיא שמחה שהיא לא בלעה אותי, מה זה אומר??
איך אומרים באנגלית "אני שמחה שפגשתי אותך "
הקראשית עדיין לא שלחה לי חג שמח, אומר משהו?
מישהי אמרה לי שראיתי אותה והיא הייתה בלי איפור ואמרתי לה שהיא הייתה יפה ככה בלי איפור והיא אמרה לי שכולם אומרים את זה