14 תשובות
אני אישית לא מאמינה בזה..
לא נוצרנו מקוף, התפתחנו מקוף
לא. הקופים נוצרו מבני אדם (ר.ע. מגדל בבל)
אנונימי
אני לא יודעת אם מקופים, אבל כן הייתה התפתחות מחיה
שואל השאלה:
מישהי שמשעממם לה-
את יכולה להסביר טיפה יותר?
אנונימית
שואל השאלה:
queen li
אני מאמינה חחח
רק רציתי לדעת איך הגיעו למסקנה הזאת על הקוף
אנונימית
^שואלת השאלה.
כתבת שנוצרנו מקוף כאילו שהקוף יצר אותנו. אני לא חושבת שהקוף יצר אותנו פשוט התפתחנו ממנו. הבנת?
אני מאמינה בזה ובמפץ הגדול ולא בזה שאלוהים יצר הכל :)
תחפשי באינטרנט "אבולוציה"... זה יסביר לך ביותר מדויק ממה שאני יכול
לא!!!!!!!!!!
לא בדיוק, אנחנו הגענו מאותו אב קדמון שהקוף הגיע ממנו.
לא נוצרנו, התפתחנו או יותר נכון השתלשלנו (אנחנו נצר לשושלת של קופי אדם שצברה שינויים לאורך הדורות) אבל השאלה היא מה כוונתך בקוף, כי אני חושב שטכנית האבות הקדומים של האנתרופואידים יכולים להחשב קופים, אבל כמו דגים או זוחלים הקבוצה הזאת היא אוסף של תכונות הומולוגיות ולא ענף בעץ החיים ולכן קשה להגדיר מה הוא קוף ומה לא אם שוללים קופי-אדם (apes), כמו בני אדם, שימפנזים וגורילות, מהקבוצה.
אני מאמין באלוהים אז לפי דעתי לא
התפתחו מהם אם אתה לא מאמין, אם אתה מאמין בני האדם נבראו כמו שהם