3 תשובות
או שיש מצלמה כזאת עם סרט ואז הם מחברים את זה לראש או שזה מחובר לאופנוע
- -
גו פרו
זאת מצלמה כזאת שאפשר לחבר לקסדה או לשמשה הקדמית
הם לא מצלמים בטלפון... בדרך כלל המצלמה מחוברת לאופנוע