4 תשובות
די הרבה נראה לי
עולה בערך 5,000אם לא טועה מזומנת לדבר איתי מה קרה
למיטב הבנתי, הפלה אמורה להיות בחינם. אני חושבת שאת עדיין יכולה לפנות ל"דלת פתוחה", הם אמורים לעזור גם לצעירים ולא רק לבני נוער.
יש המון אגודות שיכולות לחסוך לך בעלויות ולהסביר לך בדיוק איך כל העניין הזה עובד