6 תשובות
לא זה ממש לא מוזר.
כל אחד ובדרך שבה הוא חי
יש כאלה שאוהבים להתבודד ופחות להיות עם חברים ויש כאלה שתלויים רק בחברים שלהם.
הכל טוב,אל תיתן לאף אחד לתת לך הרגשה שאתה חריג כי יש עוד הרבה במצב שלך
אתה תמצא את המקום שלך אני בטוחה
כל אחד ובדרך שבה הוא חי
יש כאלה שאוהבים להתבודד ופחות להיות עם חברים ויש כאלה שתלויים רק בחברים שלהם.
הכל טוב,אל תיתן לאף אחד לתת לך הרגשה שאתה חריג כי יש עוד הרבה במצב שלך
אתה תמצא את המקום שלך אני בטוחה
לא זה לא מוזר וגם אבא שלי היה ככה ובצבא הוא הכיר חבר ממש טוב והם חברים עד היום פשוט תנסה להיות חברותי לפתח שיחות להבין שהלבד הזה לא עושה לך טוב הוא רק מדכא אותך וצבא בכל זאת זה לא דבר פשוט אז תהיה חייב חברים כדי לשרוד שם בטח ובטח כשאתה לא יכול להיות עם המשפחה כל יום
בסדר זה לא אמור לעניין אותו מה יגידו אבל זה כן אמור לעניין אותו להצליח להשיג חברים אחרת יהיה לו ממש ממש קשה בואי נהיה כנות
מן הסתם שבקליל ולא משימת הישרדות אבל אם הוא לא יביןעד כמה הוא צריך את זה הוא לא יעשה זאת הייצה הכוונה להסביר לו עד כמה זה חשוב הוא ביקש עצות שיעזרו לו עם זה אז נתתי מה שלדעתי יצליח לעזור לו לעשות את הצעד הזה
אוקיי וגם אני אז
תחשוב עם עצמך למה בחרתי להתבודד, בצבא זו התחלה חדשה אף אחד לא מכיר אותך
באותו הנושא: