9 תשובות
לראות סרטונים מצחיקים ביוטיוב ולשמוע שירים מעודדים
לצאת עם חברים שעושים לך טוב לדבר עם אנשים לצאת להליכה לשמוע מוזיקה לעשות דברים חדשים להתנסות
מוזיקה מקפיצה משהו טעים לאכול
מקלחת נעימה סרט טוב
מקלחת נעימה סרט טוב
אנונימית
זה מה שרשמתי לי למקרים שאני עצובה אולי תוכלי לקחת מפה משהו :)
אם את עצובה
תקחי את הגיטרה שבי בחצר
תנגני לך משהו
תשירי כי אף אחד לא מסתכל
תדמייני מה שבא לך
תהיי איפה שאת רוצה
ותחייכי
כי זה מה שיעשה אותך שמחה.
. . .
תצאי לטיול
תקטפי פרחים
תכיני זר
ותזרקי אותו לאוויר
תסתכלי לשמיים בזמן שפרחים נופלים על ראשך
תמשיכי ללכת כמה שרק תרצי
תזכרי שהשמיים עדיין נמצאים
וכל עוד זה שום דבר לא יכול ליהיות כזה נוראי
. . .
תיכנסי לאמבטיה
תעצמי עיניים
תצללי למים
ותדמייני שאת מוקפת בעצים
. . .
תקחי דף ענק וצבעים
תעבירי את את כל מה שאת מרגישה אליו
ותשאירי את זה שם
כי את לא צריכה לסחוב הכל
תתני גם לדף חלק
. . .
תכבי את האור ותעשי מדיטציה
תתמקדי בנשימות ותשכחי מכל השאר
. . .
תכיני משהו למישהו
תחשבי כמה הוא יהיה שמח כשיקבל את זה
. . .
תכתבי, כי מי יודע טוב ממך שלכתוב עוזר
. . .
ולבסוף - זה בסדר ליהיות עצובה! זה בסדר לבכות
זה בסדר לא ליהיות בסדר.
גם האנשים הכי שמחים בעולם עצובים מידי פעם, זה שעובר עלייך יום רע זה לא אומר שאת לא בנאדם שמח, זה גם לא אומר שזה לא יעבור.
לפעמים זה לוקח זמן וגם זה בסדר.
זה אנושי וזה חלק ממך, אל תדחיקי את זה, אל תחזיקי את הדמעות.
לבכות לא הופך אותך לחלשה או צומיסטית, לבכות הופך אותך לבנאדם.
אם את עצובה
תקחי את הגיטרה שבי בחצר
תנגני לך משהו
תשירי כי אף אחד לא מסתכל
תדמייני מה שבא לך
תהיי איפה שאת רוצה
ותחייכי
כי זה מה שיעשה אותך שמחה.
. . .
תצאי לטיול
תקטפי פרחים
תכיני זר
ותזרקי אותו לאוויר
תסתכלי לשמיים בזמן שפרחים נופלים על ראשך
תמשיכי ללכת כמה שרק תרצי
תזכרי שהשמיים עדיין נמצאים
וכל עוד זה שום דבר לא יכול ליהיות כזה נוראי
. . .
תיכנסי לאמבטיה
תעצמי עיניים
תצללי למים
ותדמייני שאת מוקפת בעצים
. . .
תקחי דף ענק וצבעים
תעבירי את את כל מה שאת מרגישה אליו
ותשאירי את זה שם
כי את לא צריכה לסחוב הכל
תתני גם לדף חלק
. . .
תכבי את האור ותעשי מדיטציה
תתמקדי בנשימות ותשכחי מכל השאר
. . .
תכיני משהו למישהו
תחשבי כמה הוא יהיה שמח כשיקבל את זה
. . .
תכתבי, כי מי יודע טוב ממך שלכתוב עוזר
. . .
ולבסוף - זה בסדר ליהיות עצובה! זה בסדר לבכות
זה בסדר לא ליהיות בסדר.
גם האנשים הכי שמחים בעולם עצובים מידי פעם, זה שעובר עלייך יום רע זה לא אומר שאת לא בנאדם שמח, זה גם לא אומר שזה לא יעבור.
לפעמים זה לוקח זמן וגם זה בסדר.
זה אנושי וזה חלק ממך, אל תדחיקי את זה, אל תחזיקי את הדמעות.
לבכות לא הופך אותך לחלשה או צומיסטית, לבכות הופך אותך לבנאדם.
אנונימית
תעשי דברים שאת אוהבת,תשמעי מוזיקה,תעסיקי את עצמך
לדבר עם אנשים,לא משנה עם מי
האדם הוא יצור חברתי וקשה לו מאוד בלי האינטראקציה החברתית,בנוסף פעילות גופנית עוזרת מאוד להעלאת הורמונים שנקראים סרוטונין
שאחראי על העלאת האנרגיה והרגשה טובה
אומרים כי פעילות גופנית עוזרת גם במצב
של בעיות נפשיות , עד כדי כך..
האדם הוא יצור חברתי וקשה לו מאוד בלי האינטראקציה החברתית,בנוסף פעילות גופנית עוזרת מאוד להעלאת הורמונים שנקראים סרוטונין
שאחראי על העלאת האנרגיה והרגשה טובה
אומרים כי פעילות גופנית עוזרת גם במצב
של בעיות נפשיות , עד כדי כך..
שואל השאלה:
אנונימית זה ממש יפה אם כתבת את זה בעצמך חייבת להודות.... ותודה גם למי שכתב :)
אנונימית זה ממש יפה אם כתבת את זה בעצמך חייבת להודות.... ותודה גם למי שכתב :)
אנונימית
כן אני כתבתי שמחה אם זה עזר לך ותמיד אם את צריכה מישהו לדבר איתו או לפרוק את יכולה לשלוח לי הודעה
קוראים לי פה clouds
קוראים לי פה clouds
אנונימית
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
באותו הנושא: