12 תשובות
משתדלת להיות כמה שיותר אופטימית:-)
נראלי אופטימית
פסימית אבל מנסה להיות אופטימית ((:
אופטימיתת
אני לא דכאוני ואני חושב שאני יכול להיות אופטימי ופסימי על פי הסיטואציה.
פסימית אבל זה כיף לי ככה :)
אופטימית מאוד
אופטימית :)
זה משתנה, כרגע בכיוון של פסימי-דיכאוני כזה לצערי.
פסימי.
אופטימית זהו שמי השני .
חח וואו כבר אין לי מושג.
ניראלי זה תלוי באיזה סיטואציה אבל משתדלת לחשוב באופטימיות כמה שאפשר פשוט לפעמים זה מרגיש לי כאילו אני עובדת על עצמי.
ניראלי זה תלוי באיזה סיטואציה אבל משתדלת לחשוב באופטימיות כמה שאפשר פשוט לפעמים זה מרגיש לי כאילו אני עובדת על עצמי.
באותו הנושא: