12 תשובות
משתדלת להיות כמה שיותר אופטימית:-)
נראלי אופטימית
פסימית אבל מנסה להיות אופטימית ((:
אופטימיתת
אני לא דכאוני ואני חושב שאני יכול להיות אופטימי ופסימי על פי הסיטואציה.
פסימית אבל זה כיף לי ככה :)
אופטימית מאוד
אופטימית :)
זה משתנה, כרגע בכיוון של פסימי-דיכאוני כזה לצערי.
פסימי.
אופטימית זהו שמי השני .
חח וואו כבר אין לי מושג.
ניראלי זה תלוי באיזה סיטואציה אבל משתדלת לחשוב באופטימיות כמה שאפשר פשוט לפעמים זה מרגיש לי כאילו אני עובדת על עצמי.