6 תשובות
כן זה הגיע בבום
פעם אף אחד לא ידע על זה
לא שמתי לב ולא אכפת לי
אנונימי
כן כולם חופרים עלזה כאילו חלאס חרא של סדרהה
כן, אבל עצוב שרואים את זה כי זה טרנד

ולא כי זאת סדרה איכותית
האמת ראיתי את זה הקורונה סתם כי אמרו לי שאין לי ילדות
אנונימית
^אם לא ראית אווטאר באמת אין לך ילדות