התחברות הרשמה

יש סטיגמה על אשקלון שהם ערסים נכון?

20 ביולי 2020, 17:50
ערסיםפרחותמושגיםאשקלוןסטיגמה    
3 תשובות
לא
I
Ice cream man
אף פעם לא שמעתי את זה
ד
דינדנדון
לא
z
z0e
באותו הנושא:
באיזה עיר יש הכי הרבה ערסים? לדעתי אשקלון
למה בבאר שבע אשדוד ואשקלון כולם ערסים?
זה נכון שכל מי שגר בפתח תקווה הוא חננה או ערס/פרחה?או שזה סתם סטיגמות?
מי שגר באשקלון,זאת עיר טובה?כי אמרו לי שבבתי ספר יש מלא ערסים ושהכל חרא
במגב באמת יש רק ערסים ופרחות או שזאת סתם סטיגמה?
באשקלון יש הרבה ערסים?
העיר אשקלון נחשבת לעיר עם המון ערסים?
למה ערסים מצביעים לביבי ומי שפחות ערסים פחות מצביעים לו( עדיין כן, אבל קצת )? ואל תגידו שאני נכנע לסטיגמות זה נכון לגמרי
איזה סטיגמות אתם יכולים לנפץ לי על ערסים ובנים בכללי?
מה הקטע של הרבה מהאנשים לקרוא למזרחים כמו ערסים ו"מסוכנים"? למה הסטיגמה הזאת ?
איפה יש יותר ערסים בקרית מלאכי או אשקלון?