3 תשובות
לרוב ערסים לא מתעניינים בפוליטיקה, אז הם מסתכלים על אמירות של המנהיגים, מי מדבר יותר טוב, מי יותר מעניין ופחות על האידיאולוגיה. אם מסתכלים רק על הפרמטרים האלו אז ברור שנתניהו מתעלה על גנץ וזו הסיבה
כי ערסים רואים את העולם כמו שהוא
מתקיפים אותנו- אז נצביע למישהו שבעדנו ולא בעד האויב
מתקיפים אותנו- אז נצביע למישהו שבעדנו ולא בעד האויב
בעיקר כי לערסים אין מספיק מוח כדי לחשוב בעצמם, אז הם מצביעים למי שההורים שלהם אומרים שצריך להצביע, אפילו בלי לדעת למה.
(לא אומרת שום דבר נגד ביבי ולא אומרת שזה טיפשי להצביע לו, פשוט הוא כבר הרבה זמן בתפקיד כי זה מה שההורים שלנו רצו, ובגלל זה רובנו בנו מבית שבו לימדו אותנו ש"רק ביבי".)
(לא אומרת שום דבר נגד ביבי ולא אומרת שזה טיפשי להצביע לו, פשוט הוא כבר הרבה זמן בתפקיד כי זה מה שההורים שלנו רצו, ובגלל זה רובנו בנו מבית שבו לימדו אותנו ש"רק ביבי".)
באותו הנושא: