5 תשובות
אני לא זוכרת חכי
איזה פלאפון זה?
תכבי ותדליקי, קוראים למצב הזה recovery mode הנותן לאפס את כל הנתונים והמידע על הטלפון, נכנסים עליו כשלוחצים על הלחצן ווליום ולחצן כיבוי ביחד למשך כמה זמן או משהו כזה אני לא זוכר בדיוק, אבל זה לא הענין, העניין זה שאת יכולה לצאת מהמצב הזה אם תכבי ותדליקי
שואל השאלה:
מה לכתוב ביוטיוב?
מה לכתוב ביוטיוב?
אוי זה קרה לי פעם בפלאפון אחר.
יש סרטונים ביוטיוב תחפשי איך לשחרר את זה.
יש סרטונים ביוטיוב תחפשי איך לשחרר את זה.
באותו הנושא: