5 תשובות
שואל השאלה:
אני מסכים , אבל אני גם ממש עצוב בגלל זה ורוצה לראות אותם אוף:(
אני מסכים , אבל אני גם ממש עצוב בגלל זה ורוצה לראות אותם אוף:(
אנונימי
אם אתה הולך תשים מסכה ואל תתקרב אליהם ואם אתם יכולים להיות במקום פתוח יותר טוב
לך אליהם כל עוד אתה הטוח בזה שלא הייתי במגע עם מישהו שיכול לגרום למצב שיסכן אותם. אני לא ראיתי את סבתא שלי מפורים והיא נפטרה לפני שבועיים לא ראיתי אותה בכלל בגלל הקורונה היא הייתה בריאה הכל היה טוב ואז בבום היום אחד הכל נעלם אני חושב שכדאי לך ללכת אבל לשים לב שאתה לא מסכן אותם. אני לא הלכתי אלייה בגלל שלא רצינו לסכן אותה בסוף יכול להיות שהיינו צריכים ללכת כמו אחרים שלא הקשיבו להנחיות
תשים מסכה ותשב רחוק מהם
ואם יש אפשרות אז לשבת במקום פתוח (חצר או מרפסת של הבית)
ואם יש אפשרות אז לשבת במקום פתוח (חצר או מרפסת של הבית)
לא ללכת לא שווה לסכן אותם
באותו הנושא: