6 תשובות
הגיוני.. זה רק כדי לשמור עליהם. חשוב להבהיר להם שלא יצאו מהבית ואם הם צריכים לעשות קניות - תעשו אתם ותביאו להם למפתן הדלת
זה קצת עצוב, אבל עדיף להיות זהירים ולא להצטער.
דעתי זה מעולה במיוחד שהם אנשים שאנחנו אוהבים ואנחנו צריכים לשמור עליהם
עצוב
בסוף זה בשביל לשמור עליך ועליהם...
דעתי היא שלא צריך ללכת לסבתא וסבא, מה לא מובן?
באותו הנושא: