6 תשובות
הגיוני.. זה רק כדי לשמור עליהם. חשוב להבהיר להם שלא יצאו מהבית ואם הם צריכים לעשות קניות - תעשו אתם ותביאו להם למפתן הדלת
זה קצת עצוב, אבל עדיף להיות זהירים ולא להצטער.
Nim
דעתי זה מעולה במיוחד שהם אנשים שאנחנו אוהבים ואנחנו צריכים לשמור עליהם
עצוב
בסוף זה בשביל לשמור עליך ועליהם...
דעתי היא שלא צריך ללכת לסבתא וסבא, מה לא מובן?