12 תשובות
לא משהו
וואי הן מהממות
הן נראות טוב
כן ממש יפות לדעתי
והן משהו אפריקאי
לא יודעת מה..
והן משהו אפריקאי
לא יודעת מה..
הן חמודות כזה
וחצי אתיופיות חצי משהו
וחצי אתיופיות חצי משהו
יפות מאוד , נראות לי אתיופיות/ אמריקאיות
שואל השאלה:
מה אתם מכירים רק את העדות אתיופים ואפרו אמריקאים שאתם אומרים רק אותם חח?
מה אתם מכירים רק את העדות אתיופים ואפרו אמריקאים שאתם אומרים רק אותם חח?
אנונימית
אפרו אמריקאי זה לא עדה
עדה זה אתיופי
ניגרי
רואנדי
אנגולי
וכו' וכו' וכו'
עדה זה אתיופי
ניגרי
רואנדי
אנגולי
וכו' וכו' וכו'
שואל השאלה:
^זה סוג של עדה
^זה סוג של עדה
אנונימית
שואל השאלה:
לי הן נראות מאיזשהי מדינה מהקריביים
לי הן נראות מאיזשהי מדינה מהקריביים
אנונימית
את שומעת את עצמך? אפרו אמריקאי
אפרו זה אפריקה
אפריקאי זה לא עדה זה יבשת וזה אמריקאי זה לא עדה כי זאת יבשת וארהב היא ארץ מהגרים
אפרו זה אפריקה
אפריקאי זה לא עדה זה יבשת וזה אמריקאי זה לא עדה כי זאת יבשת וארהב היא ארץ מהגרים
שואל השאלה:
^אבל אפרו אמריקאים לא יודעים מאיפה הם מאפריקה בגלל זה קוראים להם אפרו אמריקאים
ורק הם חוו את העבדות שהייתה באמריקה זאת היסטוריה משותפת שלהם רק
^אבל אפרו אמריקאים לא יודעים מאיפה הם מאפריקה בגלל זה קוראים להם אפרו אמריקאים
ורק הם חוו את העבדות שהייתה באמריקה זאת היסטוריה משותפת שלהם רק
אנונימית
באותו הנושא: