4 תשובות
ההפך אצלי בבית ספר
כן גם אצלי זה ככה שנה שעברה שמו עליי והשנה לא . למה זה ככה? לדעתכם?
אנונימית
למה את חושבת שלא שמים עליהן?
אנונימית
תאמת זה לא כזה נכון שלא שמים על יפות וביישניות..חכי זה יגיע