9 תשובות
כן ככה זה בהתחלה
כל דבר הגיוני במחזור, הוא לא סדיר ויש מקרים שזה קורה, יש חודש שלא מקבלים בכלל, יש חודש שמקבלים יותר מפעם אחת
כן. תמיד השנה הראשונה בדרכ לא סדירה
כן.. זה יכול לקרות.
המחזור הזה משוגע קצת חחח
כן, בשנה הראשונה זה משחק ממש הרבה לא צריך להילחץ בכלל :)
כן זה הגיוני
מזל טוב מהממת:)
היי, כן זה תקין. הוא לא בדיוק נגמר... ברוכה הבאה לעולם מעניין נורא.
כן גם לי זה היה ככה