11 תשובות
כמה זמן זה כבר ככה?
שואל השאלה:
אממ בערך חודשיים^
אמא שלי אמרה שזה נראה כמו שטף דם , אבל לא קיבלתי של מכה או משהו..
אממ בערך חודשיים^
אמא שלי אמרה שזה נראה כמו שטף דם , אבל לא קיבלתי של מכה או משהו..
אנונימית
את מרגישה באזור הזה משהו?
או שההפך את לא מרגישה כלום?
או שההפך את לא מרגישה כלום?
שואל השאלה:
^זה קצת כואב , לא משהו שאי אפשר להתמודד איתו.
^זה קצת כואב , לא משהו שאי אפשר להתמודד איתו.
אנונימית
זה יכול להיות גם סוג של סימני מתיחה..
אם זה לא יעבור וזה ממש ממש כואב כדאי לך ללכת לרופא
אם זה לא יעבור וזה ממש ממש כואב כדאי לך ללכת לרופא
אני ממליצה לך להתקשר לרופא או מישהו שמבין בזה וידיאו
כדא מאד שתבדקי
כנראה היה לך לחץ אל האזור הזה ..
כדא מאד שתבדקי
כנראה היה לך לחץ אל האזור הזה ..
שואל השאלה:
^אני בת 14.
^אני בת 14.
אנונימית
מה הקשר?
אהה כי הוא שאל אותך
כן הוא צודק כנראה זאת הסיבה
תעדכני
תעדכני
יכול להיות שזה בגלל התפתחות הגוף אבל עדיף שתלכי לרופא (אונליין).
באותו הנושא: