14 תשובות
א- לא
נראה לי שלא
מצד אחד- לא
מצד שני- כן כי תכלס הם לא יעשו משהו רע שהם ידעו שאני אכעס עליו אחרי
וואלה כן
ממש לא יש יותר מידי דברים שהיא לא צריכה לראות

אפילו שהיא יודעת עליי הכל היא לא באמת יודעת עליי הכל.
שואל השאלה:
אימלה אני מכיר את החברה הכי טובה שלי יש לה אומץ להעלות לאינסטגרם תמונות מביכות שלי או לשלוח לאנשים דברים בוואצאפ
אנונימית
אני יכול לנעול את האפליקציות
כן בוודאות שכן. היא לא תעשה איתו שום דבר שיכול להיות יותר גרוע ממה שאני כבר ככה עושה
כן! מה אכפת לי,מה היא כבר תעשה לי בטלפון
חד משמעית לא.
לגמרי
יש לה עשרות תמונות פדיחה שלי והיא יכלה לעשות איתן משהו מזמן אם היא הייתה רוצה