15 תשובות
של ההורים , וקצת משלי
אייפון 8+
של ההורים או יותר נכון של הדוד הטחון. גלקסי a8 ועוד מעט מחליף לתשע
ההורים
של ההורים
אייפון 7
אני קונה עוד כמה ימים אייפון 8 פלוס והכסף הוא מההורים שלי ואני מוסיפה רק 80 שקל חחח
קונה עכשיו xr
חצי חצי
כסף של אבאשלי
ויש לי גאלקסיs7
של ההורים
גלקסי 8
אנונימית
של ההורים galaxy j6 2018
של ההורים אייפון x
אני לא זוכרת במאה אחוז אבל נראה לי עשינו חצי חצי
אייפון 7
ההורים קנו לי מהכסף שלהם
אבל אני חוסכת עכשיו לאייפון חדש מהכסף שלי
Fuk