6 תשובות
*ילדי בני 11 מתלהבים נכנסו לצ'אט*
אם המחשב שלי היה יותר טוב ולא קורס כל שניה אז בכיף אבל זה לא המצב
אם המחשב שלי היה יותר טוב ולא קורס כל שניה אז בכיף אבל זה לא המצב
אני
אני יי יי
לא,
מחקתי.
מחקתי.
*בנים נכנסו לצאט*
אנונימי
אני מחר וגם אני גרוע שלחי הודעה בפרטי
באותו הנושא: