6 תשובות
*ילדי בני 11 מתלהבים נכנסו לצ'אט*
אם המחשב שלי היה יותר טוב ולא קורס כל שניה אז בכיף אבל זה לא המצב
אני יי יי
לא,
מחקתי.
*בנים נכנסו לצאט*
אנונימי
אני מחר וגם אני גרוע שלחי הודעה בפרטי