14 תשובות
בוא אחי, אבל אין לי מיקרופון הוא נשבר לי אני קונה בקרוב
הרגע כיביתי תמחשב ://
שואל השאלה:
אלכסשה אז תדליק/י
אלכסשה אז תדליק/י
לא איזה שיחקתי 3 שעות רצוף התעייפתי ממש
שואל השאלה:
calisthenics אז איך נדבר?
calisthenics אז איך נדבר?
שואל השאלה:
אה טוב
אה טוב
עזוב אז נשחק כבר שיהיה לי מקרופון
רק אומר לך, אני אחד הגרועים בפורטנייט, אני טוב בrainbow six,cs:go,forza horizon
שואל השאלה:
אני חולה על ריינבואו
אני חולה על ריינבואו
שואל השאלה:
וגם אני נוב בפורטנייט זה לא משנה אני בדודא למשחק הזה כבר הרבה זמן
וגם אני נוב בפורטנייט זה לא משנה אני בדודא למשחק הזה כבר הרבה זמן
שואל השאלה:
חפש אולי מיקרופון
חפש אולי מיקרופון
גם pubg אני אחלה
שואל השאלה:
האמת שאין לי.. אני משחק עם מחשב נייד כי הוא בעיקר להפקת מוזיקה פחות למשחקים אז הוא לא הכי טוב שיש
האמת שאין לי.. אני משחק עם מחשב נייד כי הוא בעיקר להפקת מוזיקה פחות למשחקים אז הוא לא הכי טוב שיש
אם אתה רוצה זה השם אפיק: xol yagilgeming
שחקן אקסבוקס מעל טיר 100
ופרו
שחקן אקסבוקס מעל טיר 100
ופרו
באותו הנושא: