14 תשובות
בוא אחי, אבל אין לי מיקרופון הוא נשבר לי אני קונה בקרוב
הרגע כיביתי תמחשב ://
שואל השאלה:
אלכסשה אז תדליק/י
לא איזה שיחקתי 3 שעות רצוף התעייפתי ממש
שואל השאלה:
calisthenics אז איך נדבר?
שואל השאלה:
אה טוב
עזוב אז נשחק כבר שיהיה לי מקרופון
רק אומר לך, אני אחד הגרועים בפורטנייט, אני טוב בrainbow six,cs:go,forza horizon
שואל השאלה:
אני חולה על ריינבואו
שואל השאלה:
וגם אני נוב בפורטנייט זה לא משנה אני בדודא למשחק הזה כבר הרבה זמן
שואל השאלה:
חפש אולי מיקרופון
גם pubg אני אחלה
שואל השאלה:
האמת שאין לי.. אני משחק עם מחשב נייד כי הוא בעיקר להפקת מוזיקה פחות למשחקים אז הוא לא הכי טוב שיש
אם אתה רוצה זה השם אפיק: xol yagilgeming
שחקן אקסבוקס מעל טיר 100
ופרו