7 תשובות
מעשן
ולא כנה
גם גזען והומופוב אל אני ממש משתדלת לא לשפוט לרעה בכלל
אין אצלי "חוקים", זה פשוט האופי של הבן אדם. אתה רואה איך הוא מתנהג, איך הוא מגיב לסיטואציות ולמצבים, מה הדעות שלו ומגבש דעה עליו מהכל ביחד.
אם הוא פוגע באנשים, לא רגיש לזולת , אגואיסט, מתייחס רק לעצמו ורק לעצמו, שונא מאוד אנשים אחרים רק לפי איך שהוא רואה אותם(ברמת הרוצה להרוג אותם ברצינות) , רוצחים וכול אלה
אני שופטת את כולם לרעה
יש קצת שאני אשכרה מתחברת אליהם
יש קצת שאני אשכרה מתחברת אליהם
אנונימית
שחצן
באותו הנושא: