4 תשובות
תיפגשי איתו תדברי איתו על זה...ושיהיה הכי יפה
תעשי את זה כמו שהיית רוצה שיעשו לך
תעשי את זה כמו שהיית רוצה שיעשו לך
תיפגשי איתו ותעשי את זה יפה ובעדינות אני בטוח שהוא יבין.. בהצלחה!
שואל השאלה:
נפרדנו. התחלתי להגיד שצריך לדבר וזה לא פשוט בשבילי וכנראה הוא הבין ולקח את זה בטוב והבין ונשמור על קשר טוב
נפרדנו. התחלתי להגיד שצריך לדבר וזה לא פשוט בשבילי וכנראה הוא הבין ולקח את זה בטוב והבין ונשמור על קשר טוב
אנונימית
שואל השאלה:
לא הסברתי בצורה קשה כי לא היה רע כל כך פשוט סתם לא מתאימים
לא הסברתי בצורה קשה כי לא היה רע כל כך פשוט סתם לא מתאימים
אנונימית
באותו הנושא: