18 תשובות
למה להיפרד, הגיוני שהיא בכתה זה מאוד מאוד מביך שתופסים.
פשוט תחבק אותה ותגיד לה שהכל בסדר, אבל להיפרד זה לא הפתרון
מה להיפרד? על זה ?
כולה תפסה אתכם שוכבים! ביג דיל!!
להיפרד מחברה שלך על זה? זו חתיכת שטות, שנתיים אתה איתה ולשבור את החבילה בגלל משהו שממש בקטנה? איפה ההיגיון שלך? אתה תשבור אותה עוד יותר.
תפוס ביצים ותגיד לה ולעצמך שזה שטויות, זה קרה, וזה מאחוריכם וסלאמתק
מה? למה להיפרד? נו באמת.
יש ביניכם אהבה גדולה עאלק, בוא תגזים עוד קצת.
אם על שטות כזאת אתה חושב להיפרד..
אנונימית
מה להיפרד זה דבר טבעי
אני בטוחה שאם אתם שנתיים ביחד אז אמא שלך הניחה שאתם גם ככה עושים את זה
זה ממש טבעי
אם אחריי שנייה אתה רוצה להיפרד בגלל זה לא בטוח שאתה באמת אוהב אותה.
חוץ מזה בטוחה שלאמא שלך זה פדיחה לא פחות.
שואל השאלה:
כן שנתיים ואני חשבתי שסקס הזה יהיה טוב ובסדר ובלי בעיות
אנונימי
שואל השאלה:
לא נעים לי שהיא ככה בכתה דמעות שלה פשוט שברו לי תלב קשה לי שראיתי עליה דמעות אוף
אנונימי
שואל השאלה:
אני.לא יודע מה לעשות היא גם בביקר חייגה לי 4 פעמים ולא עניתי
אנונימי
שואל השאלה:
בבוקר*
אנונימי
אם לא נעים לך כי זה שבר לה את הלב אתה לא חושב שישבר לה הלב אם תיפרד מימנה?
שואל השאלה:
פשוט לא היה נעים לי
אנונימי
שואל השאלה:
חושב להפרד שלא יתפסו אתנו שוב
אנונימי
אחי הכול בסדר זה דבר טבעי אין סיבה להיפרד קשה שראית אצלה דמעות מה יקרה שתיפרד ממנה תחשוב על זה זה דבר לגיטימי זה קורה אצל כול בני זוב
גם אם יתפסו אז?
איו לך מנעול לדלת?
חוץ מזה תשתדלו לעשות את זה בבית ריק
או בלילה בשקט שהדלת נעולהה
שואל השאלה:
נמאסלי
אנונימי
אוקיי, רק רוצה להניח את זה על השולחן..
אם חשבת להפרד בגלל משהו כזה, שנראה די שולי מהצד, ואתה צריך ללכת לאתר בשביל לקבל אישור מהחברה על הסיבה הזאת, כנראה שזאת לא באמת הסיבה שאתה רוצה להפרד ממנה ואתה סתם מחפש תירוץ.. קורה, פשוט תדאג לזה שאם אתה באמת נפרד ממנה - תבין בינך לבין עצמך מה הסיבה האמיתית, אל תמרח אותה סתם עם תירוצים מונפצים - זה הרבה יותר כואב ככה..

אבל נניח שלא ושאתה *באמת* רוצה להפרד ממנה *בגלל זה*: אז תפסו אתכם, ביג דיל, זה כבר קרה.. זה לא שאתה יכול לחזור אחורה ולשנות את זה, ולהפסיק להיות איתה על אחת כמה וכמה לא הולך לגרום לזה להיעלם..
היא הייתה די נרגשת באותו רגע וזה מובן, ובתור בן הזוג שלה - תנסה לדבר איתה על זה ולהסביר שגם אותך זה הביך ושהכל בסדר עכשיו
טוב תסלח לי אבל זה נשמע ממש, מטומטם.
בגלל שנתפסתם תיפרד ממנה אחרי שנתיים של זוגיות? פעם הבאה תנעלו או תבדוק מתי אמא שלך חוזרת או תיקח אותה למקום אחר אבל מה זה משנה בכלל זה קרה וזה קורה למלא אנשים ויאלה זה עבר תתאושש ותתקשר אליה