10 תשובות
בתור אחד שכבר אימץ הרבה פעמים מצער בעלי חיים , אני אדם שמוכן להתחייב לכלב לפחות 14-16 שנה שזה גם התוחלת חיים שלהם אבל לצערי הכלבים שאני מביא מצער בעלי חיים מתים אחרי שבוע שבועיים ובאמת שזה מצער כי אתה נקשר אליהם.
לגמרי
שואל השאלה:
^^^כלבים לאו דווקא מתים אחרי שבוע שבועיים. יכול להיות שאתה טיפלת בהם לא נכון או שהייתה להם מחלה שהיה צריך לבדוק לפני שלקחת
^^^כלבים לאו דווקא מתים אחרי שבוע שבועיים. יכול להיות שאתה טיפלת בהם לא נכון או שהייתה להם מחלה שהיה צריך לבדוק לפני שלקחת
אנונימי
אני מטפל בבעלי חיים כבר המון זמן ותאמין לי שאני יודע איך לטפל בהם, הכלבים שנמצאים בצער בעלי חיים יש להם מלא מחלות ובדרך כלל הם לא שורדים הרבה ובגלל זה אני נמנע מלאמץ אצלהם
שואל השאלה:
אפשר גם לאמץ ממקומות אחרים שאין מחלות או אפילו מעמותה שעובדת על זה שהכלבים נמצאים באומנות.
אפשר גם לאמץ ממקומות אחרים שאין מחלות או אפילו מעמותה שעובדת על זה שהכלבים נמצאים באומנות.
אנונימי
אבל זה הקטע שאתה בא אל העמותות האלו הם לא מספרים לך על המחלות הם לוקחים ממך 200 שקל ותתמודד לבד עם החיה
שואל השאלה:
זה לא מדויק, יש עמותות שעושות את זה ויש כאלה שלא, צריך ללכת לעמותות שכן טובות למשל אני שמעתי שמיר בעלי חיים הם לא עמותה שכדאי לאמץ ממנה... אפשר לאמץ למשל מאס או אס או עמותות כאלה שהן מטפלות טוב באמת ונותנות את הצרכים הרפואיים של כולם.
זה לא מדויק, יש עמותות שעושות את זה ויש כאלה שלא, צריך ללכת לעמותות שכן טובות למשל אני שמעתי שמיר בעלי חיים הם לא עמותה שכדאי לאמץ ממנה... אפשר לאמץ למשל מאס או אס או עמותות כאלה שהן מטפלות טוב באמת ונותנות את הצרכים הרפואיים של כולם.
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו דיי כבר להשתמש בתירוצים כאלה כמו כולם רוצים בית בשביל להצדיק מעשה נוראי כזה
כאילו דיי כבר להשתמש בתירוצים כאלה כמו כולם רוצים בית בשביל להצדיק מעשה נוראי כזה
אנונימי
אף פעם לא יקרה שכןלם יקבלו בית אוהב אבל לפי דעתי אימוץ זה כי הכלבים חייבים דחוף בית אוהב כי לרוב הם עוברים טראומה או התעללות או נטישה וכו... אנשים שקונים מעדיפים כנראה כלב שיתרגל רק אליהם ולא כלב שעבר אצל עוד אנשים אם אתה צריך עוד עזרה על בעלי חיים אני כאן לעזור כי אני חושבת שאני די מבינה בזה
אני אימצתי את הכלבה שלי, סנפה, וגם אני לא מבינה מה עושה לאנשים טוב בלקנות כלבים וחתולים.
באותו הנושא: